Tydligare blir det inte!

Natosh har skrivit ett sådant otroligt underbart och tänkvärt inlägg.
Det värkte i mitt eget mamma hjärta när jag läste det..

För ja, vem fan har bestämt att hennes lilla kille (eller andra killar där ute) inte ska få känna sig glittriga och fina?

Jag tänker stjäla hennes svar; att hårspännen varken är för flickor eller pojkar, det är för HÅR.
För det är så logiskt. Så sant.
Så glad att jag hittat hennes blogg. En människa jag inte känner, bara skrivit några kommentarer till här och där, men som ändå påverkar så otroligt mycket.

Sedan har Sara skrivit ett inlägg som jag ska ge mig på hårt som satan! (:
(Sara är min bästa vän btw)

Eventuellt måste jag ut och researcha svar och diskussionsmaterial. För även då jag vet vad jag vill säga vågar jag inte lita på att mina tankar och åsikter räcker/stämmer.
Så jag går till husguden för tips.. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback