Satans data ***

Arg så jag skakar. Blir det på datorer och jävelskap när de får nå frispel och bestämmer att gömma massa information så jag inte kan göra vad jag behöver göra.
Samtidigt kommer massa bilar och kör fram och parkerar utanför huset mittemot.
Har flyttat mig till stora datan för att nu är det finslip och allvar som gäller med portföljen, och självklart börjar dagen jävlas innan jag ens hunnit börja med det satans arbetet.

Det är en lite asfalterad gångväg fram till alla fyra husen här. Självklart för att man ska kunna framt till sin dörr, eller för att ambulanser, flyttbilar eller sjuktaxi ska komma fram.
Inte för att lata människor som bor på första våningen ska kunna parkera sina bilar utanför dörren hela dagen!
Seriöst. Vad är det för fel på folk?
Det är heller inte någon vändplats! Folk kör in och hämtar/lämnar helt friska vuxna människor, som lätt skulle kunnat gå de 30 metrarna ut till vägen.
De flesta tar heller ingen hänsyn till att det kan komma en unge runt hörnet i full fart, jag är rädd att låta Bus gå på gräsmattan! För självklart kan de här idioterna inte vända på asfalten, nej nej, de måste köra upp på gräset och göra vackra märken. Man skulle fan kunna tro att de fått sitt körkort med flingpaketet!

Ja, det är dåligt med parkeringsplatser för besökande, men ta det med Bollnäs Bostäder då!

Jag vill kunna låta min unge gå utanför dörren utan att vara rädd att hon blir påkörd. På gräsmattan.

Vart fan är världen på väg egentligen? Idag avskyr jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ring sekuritas då!

2012-03-21 @ 22:56:47
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Lilldjupa

Vad ska securitas göra? Är det inte Bollnäs Bostäders ansvar?

2012-03-22 @ 10:44:51
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback