Nu tar vi helg!

Imorgon tar vi ledigt och åker till Djupabacken.
Behöver andas lite skogsluft. Bus får leka med gammelfarmor och gammelfarfar och mamman får plugga lite.

Min underbara mor var hit idag. Jamie flirtade med henne också sade jag "det är mormor" och Jamie ekade "momo" (typ)
Underbara ungen, ordförrådet växer varje dag!

Vi tog även idag en promenad efter förskolan, inte heller idag ville barnet somna dock. Däremot så gick hon nästan hela vägen från Ica själv, och ramlade bara 1 gång! (Jag skyller på pappan, busa inte i nedförsbackar!)

På söndag ska jag få le och vara trevlig mot miljoner resenärer. Med Sara! Härligt härligt.

Och hela golvet fullt av pyssel.
Livet är himla skönt i vårvädret.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback