LindEducation

Hittat till en tjej med brinnande intresse för träning- mestadels Yoga.
Hon har "uppfunnit" en egen sorts Yoga- TribalYoga, läs mer här, på hennes hemsida!

Jag har yogat av och till, i perioder sedan typ 7 år tillbaka.
Tyvärr är det rätt begränsat med tid för det nu, när man som jag, inte vill Yoga bland en massa andra människor (stor fis-varning tex!) och vill töja och klänga hemma.
Men som sagt, 1 timme är långt tid när Busungen kräver sitt, hemmet kräver sitt och alla andra sekunder går till skolan.

Men kanske jag kan komma över min fobi och åka till sporthallen snart!
Och jag hoppas Anna Lindblom får den uppmärksamhet hon förtjänar, och att denna TribalYoga kanske sprider sig ända upp till Bollnäs, blir långt att åka till Sthlm o träna (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback