Har jag nämnt att jag älskar mitt jobb?!

För allvarligt. Just nu mår jag fruktansvärt bra av att vara på jobbet. Båda mina jobb. Ikväll var inget undantag. Älskade underbara människor. Jag önskar alla människor kunde ha det så bra som jag. Må så bra på jobbet som jag gör. Generellt spenderar vi väl typ mer än hälften av livet på arbetet!? Alla borde ha några Anders, en Becca, en Rasmus, en Hampus, en Markfjärd, en Nattis (mfl) i sitt liv. Det går inte att vara deppig då! Jag sjunger som Pippi (eller är det Tommy?) jag är lyycklig ja jag är lycklig!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det märks att du mår bra och trivs på ditt jobb.
Sist jag var på MAX så gav du så himla bra bemötande och och var allmänt trevlig. Långt ifrån vad jag hade för föreställning om dig innan hehe..
Jag fick omvärdera min förutfattade mening om dig och jag vill verkligen tacka för all glädje du spred den dagen! Den behövdes för min del :) Tack Malin.

Svar: Men oj.. Tack! Men vad hemskt att du hade en sådan förutfattad mening om mig att jag skulle vara otrevlig och hemsk.. haha.Ja jag trivs verkligen på jobbet och försöker att 100% av tiden vara en sådan som jag själv skulle vilja möta där.. Men det är klart man är mer grå ibland, vilken tur att du kom in på en av mina bästa dagar! (;
Malin

2012-09-11 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback