Men vad jobbigt det blev!

Blev oväntat barnlös och manlös.
Niclas blev inringd till jobbet och Jamie blev inringd till Landa.
Mormorn ringde och ville låna barnet över natten, jaaa sade jag.
Men det var inte planerat, och oj, då fick jag för mig att göra typ fem saker samtidigt.

Drog igång med städning, hade redan tvättstugan, bakat muffins till min födelsedag, bakar rosenbröd nu, pysslar med mitt scrapbook album och diskat undan allt.

Glömde bort att äta i allt så börjar bli lite svimmig, men har matlådor i massor iaf!

Helt otroligt så är jag ju fortfarande vaken också!

Det är en lyx att kunna städa undan på golvet, och sedan fortfarande kunna gå obehindrat två timmar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback