Klippa och klistra!

De senaste 2 dagarna har jag verkligen pluggat så det ryker ur öronen. Igår läste jag 11/2 kurslitteratur och skrev ca 10 sidor läslogg. Idag har jag fixat min hemtenta (som jag glömde skriva sidnummer hänvisningar i) och skrivit en 6 sidor lång "planering" över hur jag önskar arbetet skulle se ut på en förskola för att den ska vara bra för barn med Adhd.
Detta ska redovisas om en vecka, och vad är väl en redovisning utan bilder?!
Precis- ingenting! Så jag har ritat, klippt och klistrat idag (och mer ska det bli!)
Man måste faktiskt se till att ha roligt under sin studietid också!
Men imorgon går vi in i fas 2, autism och Aspergers. Så nu blir det mera läsa, läsa tills ögonen blöder. Men även en aktiv uppgift- ta reda på vilken hjälp min kommun erbjuder föräldrar och barn med dessa svårigheter

Are you up for the test Bollnäs?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback