Störningmoment #2

REKLAM

Jag avskyr reklam. Skulle till och med kunna gå så långt till att säga att jag Hatar det.
Speciellt den där fucking jävla Kicks Reklamen.

http://youtu.be/FpuCOtVGS9g

Jag känner inte igen mig i henne. För 5 öre.
Men likförbannat är hon en nagel i mitt öga.
Den där reklamen. Som kastar ut bilden av kvinnor, att världen går under om vårt smink/skönhetsprodukter tar slut. Om vi blir utan dem kan vi inte leva.

Jag blir galen! De flesta skönhetsproduktsreklamer är så irriterande.
Men Kicks är tamigfan extrema.
De går emot allt jag vill ta bort. Och jag vill INTE att Jamie någonsin ska se en sådan reklam och tro att det finns minsta smula av verklighet i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback