FU PÅ

Panikångesten fick sig en sådan där smäll i solarplexus att den tappade fokus hela dagen idag.
Började med några timmars plugg på biblioteket, visst, ovanligt många kisspauser. Som Maria sa;
"Om någon frågar vad vi gjort idag då, ja kissat får vi svara!"

Sedan begav jag mig till Hanna för att se om Bus ville åka hem. Det ville hon Inte. Hon reflekterade knappt över att jag kom, hon satt kvar i soffan bredvid Hanna och lekte med hennes telefon. Så jag åkte hem och pluggade några timmar. Niclas gick till skolan och hämtade upp Jamie på vägen hem, gick då och mötte dem.

Vi avslutade med en lång (ja, beroende på hur man ser det) skön promenad.

Hade riktigt flyt också för det började regna typ 20 minuter efter att vi kom hem, det öser verkligen ner!

Kom på idag att jag hade en låda med kläder som legat för att de vart för stora för bus så rotade i den och visst- de passar ju nu!
Så dagen till ära fick hon ha morbrors hängselbyxor med knäskydd (krypskydd) och till promenaden en rosa mysdress efter mig. haha, Jag är så Svag för arv och gamla grejer.. Älskar sådant som har en historia, vare sig det är en strumpa, tavla, bok, sten eller en film..

Igår var vi ute och gick lite också, eller alltså, Jamie var ute och tränade lite. Sedan åkte hon till farmor och farfar och njöt i fulla drag av att få gå omkring i huset, leka med dem och jaga Doris! (:
Sedan var jag ego och tvingade henne att sova med mig, men vid 2 vaknade hon och fick nog. Så då fick hon flytta till sin säng, men jag kunde knappt somna om för jag saknade henne! haha.

Nu får hon då vara hemma resten av veckan. Jag vet att hon har det jättebra när hon är borta, men hon får faktiskt vara hemma och mysa lite med mamma o pappa sin också tycker jag! :P



'
Jag undrar vad hon drömmer om.. Ballen? Farmor? Morbror? Gräs?
Förmodligen smörgåsrån!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Morbror tror jag........! :D

2011-09-02 @ 21:49:55
Postat av: Malin

haha, klart du gör! :P Btw så är byxorna efter dig perfekta till lilla! De har ju krypskydd på knäna! (;

2011-09-02 @ 22:32:01
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Anonym

(Y)

2011-09-04 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback