csn..

Hade världens tur när jag ringde dem idag. Ingen kö! Svar på en gång. Kors i taket.
Trots att Jamie galade och skrek och killen skrattade så fick jag fantastisk hjälp.
MEN. Såklart så måste någonting strula. Går ej att lämna studieförsäkran, och utan studieförsäkran inga pengar.
Jag gråter snart. Vi går på knäna. Hur fan kunde jag glömma att söka kursen?!

Det som är värst är att jag inte har någon att skylla på förutom mig själv. Klart man kan gnälla att det tar lång tid här och lång tid där, men hade jag gjort vad jag skulle hade vi haft hela frysen full av mat nu.

Tralala, glöm det, snart får Niclas fetinglön, tusen tack för lön den 15e.

Mamma kommer med potatis, vi har reserver och inga tågresor.
Skulle det verkligen bli kris finns det flera hundra i Jamies sparbössor.
Så har faktiskt inget att klaga på.
Förutom hur KLANTIG jag är.

Nu har iaf bus somnat, måste köpa mera nappar så man hittar någon när man behöver den!
Hon använder iaf mest napp när hon ska sova, men somna utan är inte ett alternativ.

Söthögen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback