Blivit kvitt mitt beroende!

Det trodde jag aldrig. Faktiskt. Trodde inte det skulle gå.
Men jo, jag klarar att gå ut utan foundation nu!
Det kan ha lite med att göra att jag bara har mineralpuderfoundtaion kvar från MaryKay som får mig att nysa och hosta och egentligen är för mörkt för mig.
Men mest beror det på att min hud äntligen börjar klarna upp!

Hållt på med nopoo för ansiktet ett tag nu, efter ett litet tag trodde jag att det var helt värdelöst faktiskt, för jag fick typ en miljard finnar.
Men nu har jag börjat vara mer noga med ingen olivolja i hårfästet och har inte tvättat med tvål eller smörjt med lotion på länge så nu har huden börjat se helt ok ut!

Nej, jag påstår inte att jag är snygg, för det får man inte tycka- iaf inte säga högt- jag bara påpekar att min hy känns och ser friskare ut!

Dock har jag riktigt- riktigt- svårt med håret.
Det kan vara för att jag inte klippt mig sedan i november (pga PÅ) också fick jag nog och klippte mig själv, snett och vint är det.
Men idag gav jag upp och schamponerade. första gången sedan jag schamponerade sist som håret känns rent!
Tänker fortsätta exprimentera. Ska iaf införskaffa ett godkänt schampo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback