Och så var det med det

Spenderade en natt och en dag ensam l en lägenhet där jag inte hade täckning på nalledatan, inte fick igång tv'n och hade massa plugg att sysselsätta mig med.
På dvd fanns valet mellan tre kronor och Angel. Jag valde Angel. Inga övriga kommentarer.
Jag fräckade mig och sov i soffan med en stor ekorre och duschade supervarmt.

Det var helt underbart!
Men åh så jag saknade bus..
(såklart, vem trodde annat? Haha)

Men det här med tidsomställningen gillar jag Inte. Jag är dödstrött nu. Klockan är åtta. Hej å hå.
Ska se hur länge jag läser innan ögonen faller ihop iaf.

Godnatt världen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ekorre?! Det är bra med egentid ibland!

2011-10-30 @ 21:29:41
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, Minea har en jätteekorre i sin säng, den lånade jag (: Supermysig!

2011-10-31 @ 09:25:32
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback