Full rulle, hela dagen

Idag hade vi en bra dag, hela dagen. Rullade på från det jag klev upp (11.10) ((Jamie sov till 10.20)) Promenerade och lekte med Mari och Erik, hann diska lite lagom mycket, så kom Sara och Minea och det blev ännu mera lek (vår förskolas lekpark är PERFEKT) och sedan drack vi te, Sara fick massage, Jamie somnade redan klockan sju, jag tog reda på tvätten och nu ska jag (snart) plugga tills ögonen faller ihop. Känns som det
tyvärr kommer bli ganska omgående dock..



Att bo på Ren har definitivt vissa fördelar..
15 minuter till NATUR



"Här får du av mig!
Men TA den då..?
Äh, då äter jag upp den"



"aha.. så det är sådant här ni levt på
medan jag fått tråkiga smörgåsrån och välling?"



"bbbrrrrr"



"ska vi segla iväg tillsammans??"
"vart då?"
"någonstans utan stupidheads!"


Tack för en underbar dag.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback