Imponerande gensvar..

Ungefär 0,2 angående lättmjölken.
Då blir jag sur och tvär och tänker "men strunta i det då! Jag gör väl själv då"
Med det menar jag att jag från och med måndag kommer ta med röd mjölk till bus till dagis. För om hon ska orka med dagarna och må bra tror jag att hon behöver det.
Sådäså.

Riktig sjukstuga har det varit här idag fö
Jamie snörvlat sig igenom dagen, sov på min mage två timmar på eftermiddagen. Stackars lilla ängel.
Pappan har varit trött och seg och kag har mått illa och vart dålig i magen hela dagen.
Skitdag mao..

Och nu står klockan på 05.30 för imorgon är det skola på schemat.
Hejja hejja vad jag längtar.
Satans jävla tågresor, hade jag en kvart till skolan skulle jag ÄLSKA att gå dit. För jag trivs där.

Ska jag behöva flytta till Gävle för 6 månader?!
Nja.. Jo. Kanske?

Någon som har en lägenhet till övers?


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men nu innan de då kanske tänker gå över till lätt produkter, får det "röd"mjölk då?

För på de flesta ställen jag jobbat på, har de mellan mjölk, den gröna då :)

2011-11-17 @ 21:53:00
URL: http://cilaotomas.wordpress.com
Postat av: MalinÖ

Den gröna är ändå bättre än lättmjölken!

2011-11-18 @ 06:37:36
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback