Bollnäs Kidz by Hanna!

Min vän Hanna är en sådan där underbar eldsjäl med hundra järn i brasan samtidigt.

Nu har hon fått idén att starta en fond för ungdomar i Bollnäs som har det dåligt ställt ekonomiskt.
Hon har precis börjat fundera på saken, och vill ha minst 17 kommentarer i bloggen om detta är något hon borde kämpa för.

(Låter kanske konstigt) Men IAF. LÄS inlägget (länkat till Hanna här ovan, samt i menyn till vänster)
Har du några erfarenheter/kunskaper om hur man går tillväga?
Let her know!

Jag ska göra så gott jag kan för att stötta henne i detta då det är ett fantastiskt initiativ!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om någon annan tar reda på grejerna så vet ju inte JAG ändå hur det ligger till. Kontroll freak, yes box!

2011-11-12 @ 10:16:15
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Malin

aha.. men man kan väl göra det tillsammans? eller nåt.

2011-11-12 @ 11:11:05
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback