Wiho för fan!

Uppe 04.20 imorse, finputsade på examensarbetet och åkte till skolan.
Yes! I Did it!
Ville krypa ur skinnet, hoppades på att svimma- vad som helst för att slippa ångesten- men jag överlevde (såklart liksom) och nästa vecka är det två dagar i skolan och sen är det bara en termin kvar!
Har sjukt mycket att plugga fram tills jul men det känns övervinneligt just nu.

Tryckte en pizza och tuppade sisådär två timmar när jag kom hem sedan vart det Ica och blöjochäpplenhandling..

Jamie har blivit så pappakär nu att jag inte riktigt räknas längre, pft.
Aaavis..

Men så är det.
Nu kämpar jag för att hålla mig vaken till 23 för att se LadyD i Kvällsöppet.
Tjoho, när var jag vaken så länge sist?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback