Jag blir så trött och less!

Det här inlägget, även om det ger sken av att vara oskuldsfullt, genererar självklart tankar och mossiga (vidriga enligt mig) kommentarer.

tex att svenska män (som blivit hjärntvättade och förstörda av feminismen) som åker utomlands blir arga på tyska och amerikanska mäns machobeteende mot kvinnor, men sedan blir ännu argare för att det är de männen som får doppa.

Ja, alla vet ju att det är viktigare att vara en skitstövel och få knulla än att vara snäll och få vänlighet och respekt..

Eller kommentaren om att alla män och kvinnor mådde mycket bättre på 60-talet för vi behöver inrutade könsroller..

Självklart dyker det upp kommentarer om att homosexualitet är onaturligt också..

jag mår fan inte dåligt av att snart ha en utbildning från högskolan! Jag mår definitivt inte dåligt av att jag har egna pengar (även om vi ser det som våra).

Jag älskar Niclas mer än allt, trots att jag kan byta däck på bilen själv, skruva ihop möbler och byta lampor.
Jag är övertygad om att han älskar mig trots att han inte behöver köpa massa trams för att jag ska uppskatta honom, eller att han kan tvätta och ta hand om vårat barn helt på egen hand.

För fan. Vi älskar varandra för att vi finner varandra attraktiva och intressanta!
Han är rolig, snäll, empatisk, ställer alltid upp, varm, mjuk, mysig, kompetent och en underbar pappa. 
Vi håller inte på och håller upp dörrar och äter middag hela tiden!
Vi diskuterar, tittar på tv, lagar mat tillsammans, går på promenader.

En hel massa saker som inte har ett jävla dugg med trånga könsroller att göra!

GAAAHH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback