Dan före dan!

Så var den här. Julen.
När bus vaknat åker hon och jag till Segersta för julfirande. Niclas jobbar, som vanligt.
Men imorgon är han ialla fall ledig och då hoppas jag att han proppar sig full av Farmors julmat!
Ska bli så otroligt roligt att träffa (nästan) hela släkten på pappas sida imorgon, så länge sedan vi firade jul tillsammans. Det gör lite ont eftersom vi alltid var hos Farmor Anna när jag var liten.

Jag har skrivit på för #vitjul.
Okej, jag dricker otroligt sällan. Kanske 5 gånger i år?
Men jag skriver på för sakens skull. För att jag tycker att julen den viktigast för de små.

Men så tycker ju jag att alkohol borde vara förbjudet, liksom knark.
För egentligen- egentligen- så finns det inget positivt med alkohol.
Men jag tycker vin är gott. Om jag går ut och äter tar jag gärna ett glas.
Men om man ser till hela alltet så anser jag att alkohol är ett jävla påhitt som förstör mer än det gynnar.

Jag kommer garanterat fortsätta ta ett glas vin då och då, men jag skulle inte sörja om det förbjöds.
Tyvärr kommer väl aldrig det att hända, så behöver väl inte lägga någon energi på det egentligen..

Tänkte slänga på lite mascara såhär julen till ära, men den var ju slut. Så tog på mig ett fint halsband istället!
GOD JUL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback