Hårresan has startat

Gjorde min första Bikarbonat tvätt ikväll.
Men den obligatoriska sura eftersköljen.
Betydligt bökigare än jag väntat mig, vet inte ens om jag gjorde rätt.
Kan säga efter en tvätt att jag nog hellre kör på balsam och bikarbonat än enbart bikarbonat..

Kan också konstatera att mitt ansikte INTE gillade att få oliv- istället för rapsolja på sig.
Så honung på ansiktet, olivolja till kroppen.
Börjar faktiskt trappa ner med sminket, och får väl köra på rapsen annars.
Funkade efter mastodant-sminkningen för några helger sen så (;

Ja, kroppen har ju fått sitt No´Poo ett tag nu, men åh vad jag dragit ut på det här med håret.
Men som sagt. Tog itu med det ikväll.
Hur det känns/ser ut vet jag väl inte förrän det torkat- så det är en annan saga..
Nu är det dags att krypa ned bland lakanen och läsa mer om Tittmyran.. Spännande spännande!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag och Cecilia funderade på en grej. Gäller detta bara kroppen? Eller hur gör man med kläder, använder man inte tvättmedel till det?

2011-08-28 @ 03:25:52
Postat av: Malin

Hmm.. Jag är ju en riktig n00b inom detta, men jag tänker INTE sluta använda tvättmedel!

2011-08-28 @ 08:28:04
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback