gör först, tänk sedan

Oftast ett riktigt DÅLIGT tips.
En dålig egenskap. Jag är galet bra på den. Säger först, tänker sedan, kliver ofta på ömma tår.

Men idag funkade det riktigt bra.
Lite jävlar anamma och vips så är jag hemma igen efter en tur till Lidl med bus.
Bus härjade vilt (läs; kröp ifrån mig) och det strulade för att jag köpte välling och med min absoluta fobi för att stå i kö var det galet jobbigt, en del av mig SKREK "lämna allt och dra!!"
Men den del av mig som faktiskt vill bli frisk röt tillbaka "nej, håll käften och stå ut"
Och skillnaden i hur jag mår nu och hur jag mått om jag gett upp går ju inte att jämföra! haha.

I Am Awesome. Sådäså

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja när det gäller det första du skrev är det inte så bra. men annars toppen!

Det måste kännas super=) O man ångrar ju sig sällan efteråt när man väl gjort deT=) hehe..

Bra Jobbat Malin =)

2011-08-21 @ 11:19:04
URL: http://cilaotomas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback