Glass i stora lass

Tack vare min underbara vän Hanna fick bus leka idag ist för att sitta och glo på en mamma som satt med näsan i en bok och en pappa som fixade med alla scheman o grejer idag.
Läste Med uppenbar känsla för stil idag, mina ögon är rödsprängda men sög i mig den på 3 timmar. Fantastisk bok!
Nu kämpar jag med en pdf, Kan Batman vara rosa?
140 sidor på data är tungt!

Eftersom Hanna varit så gullig och gett mig massor av pluggtid kunde jag ägna mig 100% åt min andra vän som kom förbi förkrossad ikväll.
Skickade iväg älskade för glass och te-inhandling och satte igång en riktig "chickflick" också pratade, myste och skrattade  åt barnen och filmen. (Jag mest, kramp i magen ibland- så hårt kan jag skratta faktiskt)
Bus var utslagen av allt lekande och slockande bums de åkt hem.

Jag ska läsa några fler sidor om den där rosa batman sedan ska jag sova för imorgon väntar plugg med Maria på bibliteket.

ZZzznark

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket underbara du!! Älskar dig:)

2011-08-22 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback