F!U!

Moahaha
Idag har jag misshandlat panikångesten till oigenkännlighet.
Tack vare underbara vänner så har jag spenderat 2½ timme på biblioteket, 1½ timme på Max (typ) med Maria sedan hem, ätit mat, fick huvudvärk pga allt plugg så tog promenad med Sara, Minea, Cilla och Tomas. Ja, Bus fick såklart också följa med!

Tralala, jag är så bra. Men inte bara jag. Nehedå, alla andra var fucking awesome också! :P

Jag ÄLSKAR att gå i skogen. Tror inte bus misstycker och man får ta i (mycket) extra för att skjutsa vagn upp och ner över stockar och stenar. Bara bara bra. Och att gå i grupp gör att allt blir så mycket roligare. Skratta, prata, hetsa, agga osv. Bra bra bra.
Dagens ord? BRA!
jag mår så jävla BRA!



Jag är så galen i att fota. Speciellt naturbilder. Älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback